Ruangku Berkarya

Kawan Ayu Datang Tuu...

Here Ayu Am...

Aku Benci Dia, Kau Encik Benciku..buat kini dan selamanya.. Nak tahu? Selamat Datang ke Blog Ayu Slamber..Selamilah Isi hati E-Novel ayu Tau!

Followers

Geng Kamceng Ayu

Geng Kamceng Ayu
Jom..

Wednesday, November 2, 2011

Perkenalan watak dalam Ayu Benci Dia






"Aku Benci Dia, Kau Encik Benciku..."

Watak

Kaseh Ayuni
SS (Encik Benci)
Para2 Wonder Girl...
1. Iqa
2.Pia
3.Datin
4. MI
5. Akak Shimah
6. Rex, Zu, Afifah, dll...yg silent ikuti..


Sinopsis pendek


~ Kita saling membenci tapi kenapa hati kita pula semakin Rapat? PENASARAN kan nak ingin tahu apakah kebencian di dalam hati Kaseh Ayuni? Jom ikuti bersama-sama kisah pencintaan ni di mana segalanya bermula dengan 'BENCI'..


Ayuni berkata : "Aku bencikan dia, kau Encik Benciku.."
Encik Benci menjawab : "Tq kerana membenci Saya!!"


Iqa menasihati :
"Muahaha...Ceq memang comel... XD"

Pia selalu berseloroh kecil :
"Hihihihi kak Ayuni suh laa Datin tanya saya ka?.. huk huk huk...en..benciii 2...adalahhhhhhh..huk huk huk..jeng..jeng..jeng..jengjeng..hahahahahah"

Datin pun menambah :
"Entah? Ehem..ehem. tersedak lak..dah laa pedas ni...huk huk huk...sape ek tu agaknya ya, Pia?"

MI pun mencelah kecil :
"Datin sayang oii...tau takpe, tapi masalahnya yea Ayu tu suka sembunyikan diri, x bagitahu siapa dia... hehehehhe"

Akak Shimah pun sama nak turut serta :
"Xde apa-apa akak nak komen ya adik sayang semua cuma akak nak saje kaco bff akak sorang nie, si Ayuni. Suka betul main hide and see tau. dlu akak ingat zaman muda2 akak..heheheheh..."

Zu pun sama nak tumpang cakap :
"Ni hero heron cite pe ni kak ayu? jawab2 jangan tak jawab..heheheh"








P/S PENTING : Inilah antara dialog-dialog yang sentiasa menemani di sepanjang Ayuni bergelut dengan Encik Bencinya... kawan-kawan selalu ada tanpa kita sedari, jadi apa salahnya ayu 'minum kopi' sikitlah dari kawan2 ayu yang selalu ada dan mana2 kawan yang selalu jua sokong ayu. Ayu hargai kalian semua.. tapi sekiranya ada yang tak berpuas hati. TOLONG ya..tak payah nak baca pun takpe. Ayu hepi jer...janji ayu ada idea nak terus berkarya...

buat kawan FB yang mengenali cara AYU BERKARYA, mereka akan faham. kenapa aYU 'MINUM KOPI' teh tarik, sirap laici kata-kata mereka semua. Kerana bagi Ayu, kata-kata tu dilahirkan dari hati yang meronta-ronta ingin diluahkan...

Buat Encik benci..izinkan Ayu zahirkan Encik Benci dalam penulisan Ayu.. Izin kan Ayu selami dirimu..agar ada jua titik persamaan antara kita.. Jodoh siapa tak menduga kan..manalah tahu dengan bermulanya perkataan BENCI..kita akan menjadi rapat dan ada persamaan kita berdua...



salam sayang dari Ayu
11.37 am
2.11.2011












4 comments:

Afifah Yusof said...

menantikannya.. ^_^

miss desouleater said...

kuatnya minum kopi kak ayu ni....hahahahahaha.....tolonglah bagi air sirap laici tu cepat ckit kak ayu...muahhahaha,,


footnote: i like...

Nurfazila Suhaide said...

ihihi...benci kadng2 bolh jd sweet...

~Cik MI~ said...

HAhahahah.... Cik MI tggu aje n3 ni di update.. hehehhe

Nuffnang Ads