Ruangku Berkarya

Kawan Ayu Datang Tuu...

Here Ayu Am...

Aku Benci Dia, Kau Encik Benciku..buat kini dan selamanya.. Nak tahu? Selamat Datang ke Blog Ayu Slamber..Selamilah Isi hati E-Novel ayu Tau!

Followers

Geng Kamceng Ayu

Geng Kamceng Ayu
Jom..

Friday, May 27, 2011

Temu Janji Cinta Now!!!





Aku menatapnya terkebil-kebil. Benarkah ini calon temu janji yang aku perlu bertemu? Salah orang ni, masakan dengan dia ni aku akan meluangkan masa?

"Awak ker calonnya?" soalnya dengan muka nerdnya. Kemeja pulak skema semacam aje warnanya..

"Err..tak kot?"

"Masakan saya silap tempat kot?" ujarnya sambil membetulkan spek mata besarnya. Pendakap gigi yang dipakainya tersusun rapi pada giginya. Orang nerd mana pulak yang
tersesat kat Bumi Malaysia ini.

Sekali aku tengok macam the Ugly Betty version lelaki pulak. Apakah Eisya mahu kenakan aku ker? Duduk ku mulai tidak menentu. Air tadi yang dipesan langsung tidak berusik. Seleraku mati tetiba ajer.

"Awak ni Cik Kaseh Armia Ja-Lyl?"

Aku terbeliak besar anak mataku. Mak!! tu sememangnya nama asli aku. Memang sah, ni lah pasangan temu janji mee segera aku kali ini. Matilah aku kali ini.. Macam mana list sebegini boleh tersesat ini..

"Taklah, tu kawan saya. Jap ya saya hubungi kawan saya sekejap. Dia wakilkan saya temani saudara...?"

"Just call me Rie!"

"Saudara Rie. One minute please, excuse me!" lantas aku bangkit dari kerusiku ini. Laju sahaja kakiku melangkah pergi dari restoran ini. Jangan nak mengada pandang belakang kalu mahu selamat. Sayonara ya Mr.Nerd..

No comments:

Nuffnang Ads